Cati si Mircea

Tata cand iti vorbesc despre ei, Cati si Mircea, ma plec si ingenunchiez, caci inima mea bate, iar sufletul meu plange, vede ca vremea Ta se apropie si imi doresc sa fie alaturi de mine in oastea Ta, sa luptam pentru Tine.

Pe genunchi, Te rog Doamne, cerceteaza-i, adu-i pe calea Ta, acum sunt in intuneric si mocirla, vorbeste-le, ma rog Doamne sa Te cunoasca. Nu pot spune reintoarcere, caci ei niciodata nu Te-au cunoscut, le-am pus cartea Ta in mana, dar n-au dorit s-o citeasca, am incercat cu cantarile in care esti Viu si n-am reusit.

Tata, Tu esti cel ce poate desface inimi, sparge pacatul si deschide ochii, ma rog pentru parintii mei sa Te cunoasca, apuca-i Doamne de mana, fa o schimbare in viata lor.

Vreau sa le pot vorbi de Tine, sa le arat unde Te-am simtit eu, sa le spun ca m-ai schimbat si acum sunt copilul Tau, in curand ma vei ajuta sa fiu pe deplin a Ta.

Tata fa din mine vorbitorul Tau, fa din mine exemplul Tau, da o schimbare pe care cei ce nu vad s-o simta, cei ce nu aud sa-i intoarca din drum, cei ce nu pot vorbi sa planga.

In numele Fiului Tau Isus Te-am rugat, caci acum este Viu.

Amen

18.04.2012

Daca ai citit mesajul de mai sus spune “Amin”.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

