Cadou

Anul trecut mi-as fi dorit pentru ziua mea un x-box kinect, un costum, un bilet la Demis Roussos sau o excursie undeva in strainatate. 

Anul acesta doresc sa daruiesc Biblia care am primit-o cu ziarul cuiva care chiar are nevoie. Iar pentru ziua mea tot ce mi-as dori ar fi o Biblie personalizata cu scris mare si un peste argiuntiu pe ea. Candva am s-o primesc. Cand va fi gata. Stiu ca se lucreaza la ea in tipografie, se printeaza poveste cu poveste.

Mi-as dori sa imi petrec aceea zi, aducand bucurie, inveselind copilasii, citindu-le o poveste din Biblie, dedicandu-mi tot timpul pentru altii. Anul acesta va fi intr-o zi de duminica, deci mi-as dori sa fiu dimineata in casa Lui, apoi poate as primi de la Domnul macar pentru o zi darul cantarii. Ce minunat ar fi, sa-L pot lauda pana la lacrimi. Chiar acum cateva imi curg la gandul ca intr-o zi voi putea sta in prezenta Sa si sa am un glas doar pentru El, sa fie precum inima mea, care acum e muta.

Totusi daca Domnul mi-ar ingadui un singur gand, as renunta pe loc la cantare pentru parintii mei, ca ei sa-L cunoasca pe Tatal.

18.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

