Vechime

Duminica am fost intampinata in drum spre casa Ta, am fost intrebata de cata vreme vin acolo am raspuns de o luna-doua sau mai mult timp, caci eu chiar asa simteam ca vin de multa vreme, ma simteam parte de acolo.

Mi-am propus sa fac o verificare si sa caut ziua aceea de marti cand am pasit si cand am privit si primit prima data totul. A fost in data de 13 martie 2012. Abia a trecut o luna, si ma simt ca parte din familie cu copilasii si ca parte a casei Tale Tata. 

Tata Tu poti face timpul sa stea in loc, numai ca sa Te simtim mai bine, imi deschid bratele si mi le indrept catre Tine, vino Doamne.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

