Domnul ma binecuvanteaza

Tata esti minunat, azi am inteles ce inseamna „Hristos a Inviat!”, pana acum o spuneam din obligatie, la fel ca „Tatal nostru”, nu simteam nimic, nu stiam, ce vrea sa spuna si de ce. Intrucat am fost crescuta ca la „noi” nu se spune. Le raspundeam din politete.

Acum simt, zambesc si spun cu draga inima, cu o inima schimbata prin Tine, „Hristos a Inviat!” si El este Viu. Si cand am fost in casa Ta mi s-a spus de trei ori si cand raspundeam crestea caldura in mine si era un „Adevarat a Inviat!” din ce in ce mai tare si cu o fata mai luminata.

Am asteptat pana astazi prima de Paste, nu am avut curiozitatea sa ma uit, ma asteptam sa fie la fel 50 ca si la colega mea, oricum de data aceasta nu am crezut ca voi primi ceva. Domnul este minunat cum lucreaza El. 

I-am dat Alinei sprijinul meu si El m-a rasplatit, nici prin gand nu ma asteptam ca voi primi inapoi mai mult decat am dat. A fost si este lucrarea Domnului.

L-am sunat pe Mircea: mi-ai trimis niste bani? Nu. Atunci Slavit sa fie Domnul! Domnul ma iubeste mult, face minuni la tot pasul in viata mea.

Amen

17.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

