Am atatea

Tata iti multumesc pentru tot ce mi-ai dat, m-ai trezit in dimineata aceasta cu soarele mangaindu-ma, stiu ca este mana Ta, pentru ziua de ieri cand am putut fi mai aproape, pentru prilejurile ce mi le scoti in cale, eu sunt fericita alaturi de Tine. Toate gandurile mele Iti apartin, e placut cand privesc lumea ce ma-nconjoara si mai gasesc un gram de iubire, atunci stiu ca mai exista speranta. Lumea noastra s-a apropiat de Sodoma si vremea vine sa ne reintalnim, stiu ca vrei sa salvezi cat mai multe oite.

Am inceput sa le spun in loc de la revedere celor de pe strada pe care ii ajut „Domnul te iubeste” si daca macar unul este miscat in directia Ta eu sunt fericita. Tata vreau timp si prilej sa ajut, caci in mine zace o mangaiere ce Tu mi-ai dat-o si pe zi ce trece stiu ca darul Tau pentru mine este acesta. Tot ce mai tanjesc este ca glasul meu sa Te poata incanta, sa-mi trimiti vindecarea, sa Te pot lauda.

Tata esti Viu si maret prin lucrarea care ai facut-o cu noi, iti multumesc pentru tot ce am.

Tata Te iubesc!

Amen

17.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

