Tatal imi vorbeste

*Tata am ajuns acasa, am alergat spre Tine, dar sunt mai aproape de Tine.

Am ajuns azi la copilasi, am vazut ca le plac povestile Tale, ma bucur si simt mana Ta cand sunt cu ei, imi spui ce sa fac. Mi-ai amintit ca era vremea sa ma indrept spre casa Ta, cand ai trimis pe un alt slujitor sa-i inveseleasca.

Lucrarea Ta este minunata.

*Tata astazi Ti-am marturisit motivele multumirii, acum s-au mai adunat, caci in fiecare clipa mi-ai dat bucurii. Sunt fericita ca m-ai schimbat, ca imi indrumi pasii spre Tine, ca-mi raspunzi. In mine creste dragostea pentru Tine, curge si ma umple si acum revarsa.

Fie ca Harul Tau sa se coboare peste mine si sa ma unga, sa ma faca mai buna, cu o inima pe placul Tau.

*Ma bucur in cantare, chiar de acum nu Te pot lauda, imi inchipui ca suntem doar noi si Tu m-ai vindecat, asa zambesc, caci esti aici si Te simt.

Printre atatea voci Te chem si eu Tata, trimite-mi darul cantarii, stiu ca ma auzi si am sa am rabdare pana ma vei vindeca, sa Te pot lauda la tot pasul.

Tata azi Ti-am facut o juruinta, vorbeam cu Alexandra, cand i-am alinat durerea: ca ea are un dar frumos si daca as putea sa cant ca ea, as lua microfonul si as pasi in fata, as canta tot drumul. Stiu ca o juruinta pentru Tine se respecta si chiar mi-as dori sa Te pot lauda.

*Tata ma rog pentru fratele IF si Stefan, tine-i pe calea Ta si da-le tarie, caci stiu ca cei ce Te iubesc sunt incercati, protejeaza-i prin Harul Tau.

Ma rog pentru parintii mei, sa Te cunoasca, sa vada calea, adevarul trece prin Tine, vreau sa paseasca prin ingaduirea Ta.

Mi-am dorit sa mai vad ungerea Ta, dar n-am curajul sa pasesc, daca e voia Ta atinge-Te de mine. Si iaca ca in trecerea lor s-au atins „din intamplare” (prin voia TA) de mine, spune-mi cand va fi ceasul sa ingenunchez.

*A fost frumos m-am hranit cu ale Tale cantari. Acum stau si ascult pe cel ce vorbeste si nu Te simt, nu retin nimic, inima mea nu mai bate, adoarme in mine. Ma rog sa Te cobori si sa vorbesti Tu, caci simt nevoie de Tine, mi-e foame de Tine Tata, vreau sa Te aud.

Amen

16.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

