Motive de multumire

Doamne iti multumesc pentru tot ce mi-ai dat, pentru ca:

–       m-ai primit in ale Tale brate, m-ai iertat si ma iubesti asa de mult

–       familia pe care mi-ai dat-o si in care am crescut

–       Mircea, stiu ca m-ai creat pentru el, Tu ne-ai adus impreuna

–       soarele ce ma incalzeste, ploaie ce ma racoreste, zapada care straluceste, grindina care imi canta

–       aerul curat si rece cand deschid dimineata fereastra, pasarile care imi canta

–       sanatatea care mi-ai dat-o

–       prilejurile de a ma intalni cu Tine, cand faci posibila venirea mea in casa Ta

–       slujirea frumoasa care este meritul Tau

–       cuvintele frumoase si povestile care doresc sa le ascult si reascult din cartea Ta

–       muzica in care Te simt Viu

–       comunicarea dintre noi, ca mi Te-ai descoperit si ma lasi sa Te caut si imi raspunzi

–       imi porti de grija, ma cunosti asa de bine, nu mai am nevoie sa imi deschid sufletul, Tu stii dinainte ce este mai bine pentru mine

–       mi-ai aratat cum sa Te caut si unde, cum sa comunic cu Tine, pentru casa in care m-ai primit, pentru vorbitorii Tai, pentru toata dragostea Ta

 

16.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

