Cand Tatal le potriveste

Ieri in biserica cand se vorbea de frica de moarte eu chiar am putut spune ca nu ma tem de ea, intrucat Domnul mi-a aratat cum o sa se intample, si m-a intrebat daca vreau sa merg pe acelasi drum stiind incotro ar merge, si sigur ca doresc aceasta, orice ni s-ar intampla noua o meritam intrucat Domnul Isus a murit fara de pacat pentru noi, acum traieste in inima mea si este Viu.

Ma gandeam cum o sa ajung acasa stiind ca voi iesi la ora 10, L-am rugat sa imi schimbe ora de plecare, astfel incat sa ajung cu El acasa. Si Domnul m-a ascultat a prilejuit sa termin la ora 11 si eram fericita caci stiam ca totul este meritul Domnului meu.

Totusi iarasi nu m-am gandit la toate posibilitatile si soferul de taxi fuma, cum si ceilalti pasageri erau fumatori, a crezut ca nu va deranja pe nimeni. Tatal a facut sa aibe o defectiune la masina si sa vad ca si-a aprins afara tigara. Eu ceream ajutorul, cand sa se indrepte spre masina cu tigara in gura n-am mai rezistat si i-am spus: “ Eu sunt nefumatoare. Nu intrati cu tigara in masina, nu?” Fiind foarte obosita dupa aproape 10 ore de lucru, mi-a iesit altceva decat as fi vrut, caci mi-am dat seama ca mi-a zis ceva in gand, totusi isi stinsese tigara.

La sfarsit a tinut sa ma intepe si sa-mi spuna: “Data viitoare cereti o masina pentru nefumatori, acum am aruncat tigara, data viitoare n-o s-o mai fac”. Eu i-am raspuns: “Hristos a Inviat!”.

16.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

