Costica

Tata astazi la biserica mi-ai dat al doilea motiv, Slavit fie numele Tau, caci imi raspunzi. La iesire am stat de vorba si am gasit prilejul Tau de a alina, de fapt mi-ai confirmat, iar daca este voia Ta voi ajunge saptamana viitoare.

Doamne iti pun inainte pe Costica, nu stiu daca Te cunoaste, daca stie drumul catre Tine, tot ce stiu este ca acum este pe patul de spital in suferinta, sanse de aici nu mai are. Are un nepot care Te iubeste, mi-a aratat drumul meu catre slujirea Ta, mi-a deschis calea catre copilasi. Ei se roaga sa il chemi la Tine, eu ma rog Tata sa se faca voia Ta, caci Tu cunosti ceea ce va urma, ma rog sa Iti pui mainile peste Costica, sa ajuti familia in incercarea lor.

Tata trimite-ma la el daca stii ca voi aduce mangaiere prin Tine, trimite-mi vorbele Tale si invata-ma ce sa fac.

In numele Fiului Tau Isus Te-am rugat, caci acum este Viu.

Amen

16.04.2012

Daca ai citit mesajul de mai sus spune “Amin”.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

