Cand Tatal imi vorbeste

* Tata iti multumesc ca mi-ai facut primirea asa de frumoasa. In dimineata aceasta am primit un salut pe drumul spre Tine, a insemnat mult, stiu ca a fost lucrarea Ta. Totul e complet aici caci Tu esti in inima mea, ma supun sa ascult mesajul Tau.

Tu ai deschis drumul meu, mi-ai aratat calea catre Tine de multa vreme incet-incet. Te-am vazut Tata, am inteles de ce n-ai lasat nici un loc acolo unde imi placea mie sa ma simt mai aproape de vorbitorul Tau, caci asa am putut sa stau langa copilasi. Faca-se voia Ta.

Tata iti multumesc pentru tot ce am si nu am, caci Tu cunosti mai bine drumul meu, Tu stii fara a-Ti cere si imi dai dinainte ceea ce ai avut pregatit pentru mine.

 

*Tata este a doua sarbatoare de Paste, chiar de acum cerul plange ai prilejuit sa ajung in casa Ta, si simt ca esti alaturi de mine si nu sunt singura, caci Tu-mi trimiti alinare, mi-ai dat intelepciune sa deslusesc caile Tale. Inima mea se bucura de cand Te-am cunoscut si acum zambesc pentru a-i inveseli si pe cei care au uitat ceea ce ne-ai zis. Am toate motivele care ma-nconjoara sa Iti multumesc si sa fiu vesela, inca un pic Doamne si o sa ma pot dedica pe deplin si sa-Ti implinesc voia Ta.

 

*Tata mi-ai trimis un vis, ar trebui sa ajut 250 de persoane, era raspunsul la postul „Ma rog pentru tine”, ajuta-ma sa-i gasesc pe cei care tanjesc dupa Tine si nu Te cunosc, pe cei care mi-i trimiti am sa-i primesc, invata-ma ce sa fac. Tata trimite-mi oile Tale, stiu ca ele sunt in drum spre mine caci Tu-mi arati ce ar trebui sa fac.

Ma las in voia bratelor Tale. Imi place ceea ce aud, mi-as dori o cantare in care Te-am simtit vorbindu-mi.

 

*Tata Te iubesc cand ma intreb ceva Tu imi raspunzi: vroiam sa stiu cand sa vin maine in casa Ta dimineata/seara, sa stiu cand voi putea petrece cu copilasii. Si mi-ai raspuns prin IF, Tata esti minunat. Imi aduci numai bucurii, si bucuria este sa traiesc pentru Tine si sa mor pentru Tine.

 

*Tata ma rog sa fii alaturi de parintii mei in calatoria lor, ma rog sa ii intorci la Tine, sa simte si ei bucuria de a se stii iubiti de Tine, sa simta ca singura cale este prin Tine.

Ma rog sa se intoarca cu bine Mircea, sa se faca voia Ta, caci Tu cunosti mai bine decat dorintele noastre.Vreau sa facem pasul inaintea Ta, caci Tu m-ai creat pentru el si acum ca vad totul, totul e frumos in supunere.

Tata ma rog sa Te pot slavi prin cantare, tanjesc sa vina ziua cand inima mea Te va lauda. Inima mea Te lauda in tacere, ceea ce-mi doresc este ca tot cerul si pamantul sa patrunda prin aceasta liniste si sa se sparga zidurile, sa ma auda oile pe care le caut.

Oare soarele ce-mi zambeste este raspunsul Tau? Doamne primesc tot ce-mi dai.

Amen

15.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

