Domnul imi umple inima

A fost o zi frumoasa, alta data m-as fi simtit descumpanita si singura, dar eu am avut pe Domnul alaturi si cand ma insoteste nu mai imi e teama.

Dimineata abia am asteptat sa se termine ziua si sa vina ora patru pentru a ma indrepta spre copilasi, chiar de toate vesteau vremea de afara, o promisiune este importanta. Mi-a placut bucuria din ochii lor, o imbratisare face cat zeci de te iubesc, ei se bucurau doar pur si simplu fiindca ma vad acolo. Tata ajuta-ma sa le rasplatesc dragostea lor, ei imi ofera atat de mult si ma simt indatorata fata de ei. Eram plecata de dimineata si e adevarat ca mi-era foame si mi-a fost si teama sa iti spun Tata caci stiam ca vei face ceva ca sa ajuti, dar as mai fi rabdat pana as fi ajuns acasa, in schimb Tu m-ai hranit ai facut o minune si ai schimbat ora de servire a mesei. Ma simt foarte indatorata, ma simt ca n-am meritat.

Tata invata-ma ce am de facut. Ajuta-ma sa pot sa le vorbesc parintilor sa Te cunoasca, pune vorbele Tale in gura mea. Mama m-a intrebat daca merg maine la “noi” la biserica, mi-a fost usor sa ma eschivez si sa schimb subiectul, cum sa-i spun ca la “noi” Dumnezeu nu este acolo, nu ma hranesc, nu cresc, ci din contra.

Tata esti minunat cum lucrezi Tu, mi-ai incantat inima ascultandu-i pe copilasi cu O inima curata si Dumnezeu e Taria mea, cititul din cartea Ta, tot ceea ce faci ca sa imi umpli viata, iti multumesc pentru lucrarea Ta.

14.04.2012

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

