Domnul continua sa lucreze

Ieri am vazut pe toate blogurile si posturile crestine care le urmaresc ca saptamana aceasta ar fi fost Biblia cu un anumit ziar. Am spus Domnului daca vrei sa o cumpar fa ca la primul chiosc sa fie macar una, atunci stiu ca e voia Ta sa o am. Si asa a si fost dimineata in primul loc in care m-am dus am luat ultima Biblie. Acum ma rog sa imi indrume pasii cui ar trebui sa o daruiesc. Ar fi fost o actiune frumoasa daca mai multi ar imparti cuvantul Domnului pe strada si mai frumos daca intr-un parc duminica ar citi cineva cate un capitol, asa cei care de rusine nu pun mana, n-ar mai avea nici o scuza.

Astazi in drum spre lucru am fost inconjurata numai de cei supusi duhurilor, cand am crezut ca in tramvai sunt in siguranta cel de langa mine folosea una electronica. Tin minte ca data trecuta se iscase scandal doua tabere se certau, asa ca am preferat sa ma mut cat mai departe si sa vorbesc cu Tatal sa ma ajute sa nu il judec. In acele clipe ma gandeam daca mana ta te face sa pacatuiesti este mai bine s-o tai.

Tata du-ma acolo unde ai trebuinta de mine, fa sa stralucesc prin Harul Tau, fa ca vorbele Tale sa fie vorbele mele, Tata spune si ma supun.

Mi-e groaza am auzit un interviu la radio “Ce se sarbatoreste de Paste?”: oua rosii, pasca si ceva cu Isus. Este adevarat imbuibarea la romani este faimoasa. Ce inseamna pentru mine Pastele? Inseamna chinul Domnului Isus si suferintele Sale care mi se datoreaza, invingerea Ispititorului pe lemnul crucii, dragostea Sa pentru noi. Marturia ca este Viu si traieste in inima mea si nu este viu doar de Paste cand sarbatorim invierea, ci ma insoteste zilnic in incercarile mele, imi este alaturi si in clipele de fericire si cand fac slujire si cand mi-e dor sa vorbesc cu El. Pentru mine Paste si Craciun este in fiecare zi cand simt ca El este prezent in viata mea, cand ma indruma, ma opreste, imi vorbeste, imi asculta rugile, cand fac voia Sa. Atunci cand vorbesc despre dragostea Sa pentru noi, cand stiu ca piedicile ma-ntaresc in credinta mea. Tata ma rog pentru cei care impiedica vestirea Ta, ma rog ca cercetarea Ta sa se coboare peste ei, fa din fiecare dintre ei un Pavel.

Sufletul meu Ti l-am predat din clipa cand m-ai primit in ale Tale brate, ma plec si astept sa ajung in casa Ta. Ma rog ca luna aceasta sa treaca sa putem petrece mai mult timp impreuna. Abia astept sa implinesc pe deplin voia Ta toata, vrea sa simt apele Tale, vreau sa Te pot canta.

Amen

13.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

