Azi in biserica

*Tata am ajuns acasa, ai mijlocit sa ajung si la copilasi si in casa Ta, cand ieri spuneam ca nu-mi ajunge timpul.

Ma plec si ma rog sa-l insotesti in calatoria si misiunea sa pe IF, sa se intoarca cu vesti bune. Ma rog sa-mi dai putere cat mai merg in weekend la lucru, cand sufletul meu tanjeste dupa ale Tale vorbe, doresc clipele noastre sa le petrecem, sa fie cat mai lungi.

Tata iti pun inainte pe parintii mei, ma rog sa ajungem impreuna in casa Ta, sa Te cunoasca caci acum sunt in nestiinta. Imi doresc salvarea lor si stiu ca totul sta in puterea Ta.

Ma rog pentru calatoria lui Mircea si Octavian, fii cu ei in calatoria lor, sa se intoarca cu bine.Tata imi pun toate in mainile Tale.

Amen

*Tata in parc m-ai pus sa iti cante si erau acolo toti copilasii laudandu-Te “O inima curata” eu aplaudam. Acum in biserica nu sunt cantari dar acum mi-ai dat o inima curata, stiu ca totul este meritul Tau.

Iti multumesc pentru tot ce mi-ai dat si grija ce mi-o porti.

*Tata sunt aici cu Tine si Te simt, caci mi-ai dat cantari si vorbe, iti multumesc ca m-ai primit in bratele Tale, ca Te-ai uitat la lume si m-ai ales copilul Tau. Alaturi de Tine viata este fericita, ma plec si Te primesc, insoteste-ma in tot timpul pe care il mai avem aici pana la reintalnire.

*Tata Te aud, mi-ai zis sa zambesc si ma supun, caci altfel nu se poate, sunt in casa Ta si bucuria ma cuprinde, caci dragostea Ta ma acopera. Zambesc fiindca Tatal m-a iertat si ma iubeste. El este Viu si marturie stau toate minunile ce ne-nconjoara.

Stiu ca s-a citit din intamplarile ce au avut loc in Vinerea Mare, dar m-ai invatat Tata ca ascultatea de Tine este mai importanta decat orice, de aceea inca zambesc. Tata ma supun.

*Tata ma rog pentru ca Harul s-a coborat cat timp vorbitorul Tau Stefan a rostit mesajul Tau, ma rog sa-L insotesti in slujba care o are de facut. Ma rog si pentru IF fii alaturi de el in misiunea sa. Te rog Tata intareste-i in credinta pentru Tine, fereste-i de ispite, creste in ei dragostea Ta. Da-le o inima curata cum numai Tu poti. Ma plec si iti pun sufletul meu la ale Tale picioare. Slava Tie.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

