Gand pentru ceilalti si pentru mine

Tata iti multumesc pentru dragostea ce mi-o porti, iarta-ma ca nu Te-am recunoscut mai devreme si am pierdut atatia ani alergand dupa himere pamantesti, cand iubirea si credinta in Tine este asa de simpla.

Doamne indruma-mi pasii pe caile luminate de Tine, chiar de voi avea piedici atata timp cat Tu veghezi drumul meu este usor.

Iti multumesc pentru slujirea ce mi-ai dat-o, ai stiut ca inima mea se va hrani cu dragostea lor, ca tanjeste dupa ei si vrea sa-i vada fericiti, este numai meritul Tau. Iti multumesc ca mi l-ai scos in cale peAdrian, ajuta-ma sa ajung cu el la bunicul lui, ma rog sa-i trimiti alinarea Ta in toate incercarile sale.

Ma rog ca Georgiana si Irina sa-si gaseasca o slujba care sa-Ti faca cinste.

Ma rog Tata pentru cei aflati in dureri de boala, pentru cei care nu Te cunosc sau Te-au uitat si acum sunt stapaniti de duhuri de nemultumire, de neputinta, de necredinta, de ura, de subjugare sub vicii, de minciuna, de batjocura, ma rog Tata ca voia Ta si mana Ta sa se coboare.

Tata stiu ca am incercari la serviciu, dar imi pun totul in mainile Tale. Sufletul meu plange cand doreste sa Te cante, trimite-mi darul cantarii sa Te pot slavi. Ai facut si continui sa imi umpli viata de minuni una mai placuta decat alta, invata-ma ce am gresit si ce ar trebui sa fac, caci singurul care ma poate vindeca esti TU, n-am nevoie de doctori sau profesori de canto, un gand de-al Tau si sunt pe vecie parte din corul de slavire.

Tata Te iubesc!

Amen

11.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

