Cand am crezut ca totul e tacere

Tata acum ca e liniste stau si cuget la ziua care mi-ai dat-o, a fost placuta s-o petrec slujindu-Te. Vreau sa-Ti aud voia, sa ma supun deplin Tie. Ai lucrat sa pot ajunge in casa Ta, chiar de la inceput m-am simtit golita, acum cantarea Ta ma mangaie.

Tata sufletul meu tanjeste sa Te slaveasca prin cantare, ada ziua aceea mai devreme, sa pot fi crestinul pe placul Tau.

Iti multumesc pentru ziua de astazi, pentru clipele cand am citit impreuna cartea Ta, pentru imbratisarile si dragostea ce am primit-o, totul este meritul Tau. Slavit sa fii pe vecie Domnul meu!

Amen

Tata imi asculti rugile, acum primesc cuvantul Tau, caci Te-ai coborat peste vorbitorul Tau, ma plec si-Ti multumesc ca ale Tale ganduri mi le transmiti prin Stefan.

Te intrebasem daca sa merg la cateheza vinerea asta si mi-ai raspuns: maine va fi slujba, deci mi-ai zis asteapta pe IF sa se intoarca. Am sa am rabdare Tata, caci totul face parte din planul Tau.

Tata iti multumesc pentru acest dar care mi l-ai trimis, pe unicul Tau Fiu, Isus, sa moara pentru mine. Acum este viu si stiu ca totul ai facut din dragostea Ta imensa pentru noi.

Ma rog sa merit sacrificiul Tau, sa pot sta la picioarele Tale. Stau pe genunchi, caci drept nu pot sta, Tata ma plec si Te slavesc.

Tata astept ziua cand Te vei cobori peste mine, cand ma voi scalda in apele Tale. Doamne fii cu mine in slujirea care mi-ai dat-o, insoteste-ma pana cand ne vom reintalni.

Amen

12.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

