Rugaciuni ascultate

Azi am ramas peste program un pic, dar cand sa merg la copilasi m-am oprit la jumatatea drumului, caci altfel n-as fi ajuns la biserica, iar sufletul meu tanjea dupa hranire, am simtit ca va fi Georgiana acolo, cand am ajuns am si vazut-o eram toata un zambet, si am continuat sa radiez. Ma intrebase daca rezolvasem atunci luni, dar asa a fost voia Domnului, sa vada poate daca am rabdare, si am asteptat si am asteptat si gandul meu a fost la pantofii stralucitori care vor pasi J.

Am tot purtat de atunci zilnic cu mine ceea ce vroiam sa-i dau lui IF, caci ma gandeam de ma rugasem atat poate il voi intalni pe drum undeva si atunci as fi nepregatita. Dar eu as fi fost si astazi pregatita pentru a fi prezentata. M-am rugat sa o vad pe MI si sa ii ascult o poezie si Domnul a adus-o, Domnul face minuni in viata mea si rugile mi-au fost ascultate. Tot ce imi mai doresc este sa Il pot slavi pe Domnul prin cantare, dar daca as avea dreptul doar la o singura indeplinire as alege salvarea parintilor mei, caci cu Tatal voi canta cand ne vom reintalni.

Mi-a placut, m-am intalnit cu Irina si mi-a dat un cadou frumos: “Caci El va porunci ingerilor Sai sa te pazeasca in toate caile tale.” Psalmul 91:11 Maine s-a amanat slujirea si voi fi cu micutii ma rog ca Domnul sa ma indrume ce am de facut, sa-mi fie alaturi.  Duhul mi-a vorbit de multe ori, am reusit sa astern:

Tata sunt acasa, am auzit ca s-ar putea IF sa se intoarca mai devreme, sunt fericita ca ma aflu aici. Ascult cantari pe placul inimii si inima mea zambeste, caci primesc dragoste.

Tata ma rog sa Te pot slavi si eu, de-mi vei deschide corzile, voi pasi si eu in fata caci Tu-mi vei fi alaturi.

Domnul a ascultat ruga mea si chiar a ajuns IF. Slavit fie Domnul!

10.04.2012

Tata ma rog sa salasuiesti in inima mea, sa fii parte din ea, fa ca voia Ta sa fie voia mea. Ma plec si-mi pun sufletul la picioarele Tale, du-ma pe ale Tale carari sa luminez Harul Tau. In numele singurului Tau Fiu Te-am rugat.

Amen

Tata iti multumesc ca m-ai adus in casa Ta, sunt aici cu cei dragi si ma bucur impreuna cu ei in Hristos. Iti aduc multumiri ca ai prilejuit si ai lucrat in viata mea sa Te cunosc. Tata Te iubesc.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

