Biserica veche

Tata am ajuns astazi de dimineata in locul in care ar fi trebuit sa fie casa Ta, totusi locul acela era plin fiindca e sarbatoarea invierii Domnului Isus, nu m-a mirat cand toata biserica era imbracata cu haine de fala. Dar Tu Doamne m-ai invatat ca Tu nu privesti si vezi ceea ce vede omul, Tu ne descoperi inima, de aceea m-ai cules din mocirla. Mi-a luat multa vreme sa vad ca Tu ma iubesti, ca m-ai salvat si spalat prin sangele singurului Tau Fiu. Caci intunericul si noroiul in care eram scufundata nu putea trece decat prin sange, acum eu luminez si Te slavesc.

Doamne da-mi o inima curata si sterge tot ce e de pacat in ea, vreau ca atunci cand vei dori sa poti spune aici este locul unde pot sta cu placere.

Doamne mi-e dor de Tine, mi-e dor sa simt painea si vinul, sa simt cum Duhul Sfant vine si ma incalzeste. In tot timpul cat am stat acolo am vorbit cu Tine si Te rog sa ma ajuti sa ma pot scalda in apa, sa-mi trimiti darul cantarii, caci sufar ca nu Te pot slavi. Imi doresc sa ajung in locul unde pot ingenunchia cand Iti vorbesc, unde pot bate din palme si ridica mana sa simt ca Tu Te atingi de mine.

Tata Te iubesc, ada ziua aceea mai aproape.

08.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

