Biserica noua

Tata am sosit acasa, imi deschid inima sa Te primesc, da-mi o inima pe placul Tau, fa-ma mai buna sa ma poti privi.

Chiar de sunt in dureri stiu ca Tu lucrezi, fa-ma sa vad pasii sa Te pot urma.

Doamne coboara Duhul caci simt nevoia sa Te simt aici, vreau sa-mi predau sufletul la ale Tale picioare, trimite-mi darul cantarii sa Te pot slavi.

Tata ma rog sa-Ti cobori mana peste mine, sa ma ungi, caci stiu ca un gand de-al Tau si toate durerile imi vor disparea.

Amen

08.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

