Ascultare

Azi in drum spre lucru m-am simtit un pic golita, nu fusesem “hranita” cum trebuie, noroc cu mp3-l pe care am si muzica preferata, dar mai nou am un mesaj IF care imi este suficient pana cand voi ajunge sa-mi reincarc bateriile.

Vorbeam cu Tatal si Ii spuneam, ca sunt fericita ca L-am ascultat si stiu ca este voia Sa, drept raspuns la lucru azi mi-a trimis binecuvantarea Sa si L-am simtit cum El a lucrat si totul a fost asa de usor si de frumos.

Tata azi am ajuns in sfarsit la copilasi, am iesit cu o parte afara, am preferat sa iau pe cei cuminti si pe altii noi, mi-a placut sa stau cu ei. Ar fi vrut sa vina mai multi, dar i-am refuzat politicos, adevarul este, ca nu s-au purtat bine ultimile doua dati, si am vrut sa inteleaga, ca nu totul pot obtine pocnind din degete, atunci cand gresesti si daca ti se atrage atentia si tu continui sa fii neascultator, ai ceva de invatat. Tata eu am inteles din cartea Ta ca atunci cand cineva nu asculta de Tine Te-ai lepadat de ei, stiu ca atunci cand am gresit imediat am simtit mana Ta si ma bucur ca Imi atragi atentia si ea continua pana realizez ce gresisem. Oare gresesc cand ma astept ca niste copii sa inteleaga anumite lucruri? Oare am asteptari prea mari? Nu ma refer la notele de la scoala, ma refer la comportament. Tata ma rog sa ma ghidezi si sa Imi spui cum sa continui si ce am de facut.

Poate sunt prea credula si cred ca daca dau dragoste si intelegere voi primi inapoi la fel, totusi eu am sa continui drumul meu spre ei si sper ca Imi vei fi alaturi, caci singura nu pot. Totul sta in puterea Ta.

Caci a Ta este puterea si slava, in veci.

Amen

07.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

