Biserica Domnului

Cum am ajuns eu in biserica de acum? Inainte mergeam la S.T. o biserica din apropierea jobului de weekend, in unele dati l-am simtit pe Domnul, uneori am si plans, cateodata mi-au placut cantarile. Ajunsesem sa deosebesc cand vorbitorul imi trimitea un mesaj prin Duhul Sfant, preferam sa ma rog sau sa citesc cartea Sa cand nu ma hraneam. I-am cerut Domnului un semn daca acolo este biserica in care vrea El sa cresc, sa imi stinga toata luminile, ca apoi sa se aprinda, sau macar un bec. Si nu s-a intamplat, ma gandisem ca il ispitisem pe Domnul, si credeam ca se suparase pe mine.

Apoi intr-o marti am ajuns la seara de tineret in B. duminica a fost voia Domnului sa pot ajunge tot acolo. I-am cerut din nou Domnului sa-mi arate unde vrea El sa cresc, unde sa merg, sa imi arate in vis ce ar trebui sa fac. Nu spusesem nimanui. Marti seara cand n-am ajuns la biserica, mi-a aparut in vis, o masina condusa de I.F. in care l-am tras si pe Mircea si l-am intrebat zambind “mergem la biserica?”. Mi-a fost de ajuns sa cunosc ca Domnul imi vorbise si ca sa intareasca voia Sa, joi seara asteptam autobuzul, cand pe partea mea si de vis-à-vis s-au stins toate luminile si in clipa urmatoare rand pe rand s-au aprins cate una. Si s-a facut lumina.

Tata iti multumesc pentru mesajele, visele, cuvintele Tale, pentru dragostea Ta nesfarsita. Ma rog sa merit sacrificiul Tau

Tata Te iubesc!

06.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

