Domnul mai face minuni

El face minuni chiar si in vremurile acestea tulburi, cand multi au uitat de ceea ce ne-a invatat Domnul Isus cat timp a stat cu noi, au pus altele mai presus de Domnul. Sunt ghidati de alti “imparati”.

El imi raspunde, eu doar m-am gandit “Tata mi-e foame” si El m-a hranit, fara sa astepte mult timp, nu doar o data. A doua oara a fost la fel de minunat, eram la lucru si m-am hotarat sa ajut un coleg, care era la vreo 800 km departare, l-am sunat sa-l anunt ca mai am un pic si ii termin treaba. Eu in acelasi timp vorbeam cu Tatal si nu am inchis bine telefonul ca ma suna si imi spune ca si-a uitat mancarea in frigider, sa iau fructele sa le mananc. I-am multumit Domnului, caci am stiut ca totul a fost parte din planul Lui.

Eu ma indragostesc de Domnul pe zi ce trece, cand Ii ascult cuvantul, e asa placut sa aud vorbele Sale cum ma insotesc in drumurile mele, sa cer sa fiu ghidata astfel incat sa implinesc voia Sa. In mine creste atunci cand inteleg ce a vrut sa-mi spuna, atunci cand vad intamplandu-se minunile, cand aud vorbele care mi le spune, cand Ii spun ca El este pe primul plan.

Tata fa sa creasca dragostea mea, fa-ma jar, sa pot transmite si celorlalti iubirea Ta. Ajuta-ma sa Te slavesc prin cantare, Tata vreau sa Te pot canta.

Amen

05.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

