Cantari

Domnul mi-a vorbit prin urmatoarele cantari, Il simt prezent si m-au atins, mi-as dori sa Il pot lauda odata si eu prin ele. Nu e neaparat o ordine anume. Slavit sa fie Domnul!

1. Amazing Grace
2. Clap your hands (Canta, striga, bate din palme)
3. Eram jos in pacat
4. Fa-ti o corabia
5. La al trambitei rasunet
6. Indeajuns mi-e Doamne doar harul Tau
7. O inima curata
8. O vino iarasi ca pe vremuri
9. Nu te-ndoi ci crede
10. God is good (Regina Belle)
11. Cant pentru Tine
12. Doamne te slavesc
13. Acolo este tara
14. Daca traim pentru Domnul traim
15. Dumnezeu e Taria mea
16. O mie sa cada
17. Santo, santo es el Senior (versiunea Danilo spaniola)

Adaugati si voi cantarile prin care Domnul v-a vorbit.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

