O inima curata

Tata iti multumesc pentru momentele de azi dimineata cand Te-am simtit, am cautat “O inima curata” caci doream sa Te slavesc, si cum eram singura n-as fi deranjat pe nimeni si n-ar fi sangerat nici o ureche.

Si am nimerit pe o predica scurta I.F, daca ieri n-am plans caci asa mi-ai zis, azi a fost spre slava Ta. Am ingenunchiat si mi-am cerut iertare pentru faptele care le-am facut si nu ar fi trebuit si pentru cele care nu le-am facut si ar fi trebuit, m-ai atins din nou.

Tata vreau o inima curata! Tata ajuta-ma sa Te pot marturisi si slavi prin cantare.

Amen

03.04.2012

 

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

