Domnul ma invata

Astazi ar fi trebuit sa mergem sa fim prezentati, abia am asteptat sa se termine ziua si sa ajung acolo. M-am rugat sa nu intarzii si sa ma ajute cineva sa gasesc usa fiindca nu stiam pe unde vine. Domnul m-a ascultat si a facut sa ajung cu masina si la si 20 sa fiu in drum. Acolo in apropiere mi-a scos-o in cale pe Georgiana, care s-a intors sa-mi arate exact locul.

Eram ca o floare, zambitoare toata, radiam de fericire si ma grabeam ca nici nu stiu cum am zburat pana acolo. Aveam totul pregatit, dar Domnul a avut alte planuri. Stiam ca pana la zece seara ar fi trebuit sa il gasesc. M-am rugat ceea ce nu facusem inainte, sa poata veni, exact ceea ce nu ma gandisem se intamplase.

Am asteptat pana la ora stabilita si tot credeam ca va sosi. Totusi am gasit un prilej de a ajuta si saptamana viitoare voi incerca sa alin o inima cu ajutorul Tatalui. Stiu ca Domnul are alte planuri si ma supun.

Tata iti multumesc pentru incercarile Tale.

Amen

02.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

