Cand Domnul lucreaza

Tata stau in fata mesei Tale de aici si stiu ca inca mai am un drum lung sa pot fi parte din ea.

Te rog sa aduci mai aproape ziua aceea cand o sa pot fi copilul Tau deplin si sa aduc fericire celor care nu Te cunosc, sa Te pot vesti.

In drum spre casa Ta, Tata ai facut sa intarzii, dar totul spre gloria Ta, sa ma pot intalni cu Georgiana, sa Te marturisesc si sa stiu ca aici este si casa in care vreau sa cresc.

Tu lucrezi prin toti si prin toate sa ma aduci in voia Ta. Ma plec si-Ti pun sufletul meu la picioarele Tale.

Amen

Tata ma rog sa ma zidesti in dragostea pentru Tine, acum Te simt si chiar de lacrimi nu-mi curg, ma plec si ingenunchiez sa Te marturisesc.

Nu mai am nevoie de alte semne, caci ele cresc in mine si Te vestesc pana cand Te voi revedea.

Amen

Tata ma rog pentru parintii mei sa Te cunoasca, stiu ca atunci cand Iti vei pune mana peste ei, minunea se va intampla. Iti pun la picioare jertfa mea pentru ei.

Ma rog pentru ei si pentru Mircea sa se intoarca cu bine din a lor calatorie, mai am un pas atat de mic sa implinesc voia Ta.

Amen

Tata vreau sa simt prezenta Ta in apa botezului, ada ziua aceea mai devreme, sa pot depune juramantul deplin in fata Ta. Vreau sa fiu parte totala din madularele Tale.

Ma intrebam cum arata ungerea despre care imi spunea Mircea si azi mi-ai dezvaluit ce minunata este. Atunci cand imi vei da curajul voi pasi inainte sa ingenunchiez sa primesc ungerea Ta.

Amen

Tata am o bucurie imensa, in casa Ta te-am rugat sa fie totul bine la lucru si cand le-am spus de demisie, am fost primita foarte bine. Motivul: ma ocup de voluntariat pentru niste copilasi de care m-am atasat foarte mult si asa pot face ceva pentru Dumnezeu.

Aici am simtit cum mana Ta a lucrat si Ti-am simtit prezenta si cat am lucrat, ma insotesti in drumul meu.

Tata Te iubesc! Lucrarea Ta e minunata.

Amen

01.04.2012

*O inima curata

*O creste-mi iubirea in mine

*Psalmi 51:13 si 51:19

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

