Indeajuns mi-e Harul Tau

Doamne pune in inima mea iertarea, sa pot fi un credincios de urmat. Tot ce imi doresc este sa salvez oile Tale si stiu ca schimbarea mea trebuie sa fie marturia Harului Tau, mai am o cale asa de lunga sa poti spune ca sunt pe placul voii Tale.

Tata iti multumesc pentru incercarile Tale, pentru atentia ce mi-o indrepti, tot ce am este pe deplin de ajuns cat sa am o viata prin pildele demne de urmat, in tot si-n toate Te laud, Te marturisesc si chiar de am piedici, marturia mea este vie precum esti si Tu in viata mea.

Precum spui in acea cantare Indeajuns mi-e Harul Tau.

Ce rau este sa vad oile din jurul meu, oarbe, surde si mute, la fel cum eram si eu, vad ca si daca ai sta langa ei, nu ar putea sa Te recunoasca si ma doare.

Amen

24.01.2011

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

