Grauntele roditor

Tata Ti-am simtit puterea si incercarea astazi, era totul linistit inainte de a pleca la drum si ai dat voie norilor sa planga. Totusi Ti-am zis ca o ploaie nu ma va opri din calea mea catre slujirea pentru Tine, si asa a si fost.

Iti multumesc pentru clipele cand am putut sa-i vorbesc Alexandrei despre dragostea Ta pentru noi, despre Domnul Isus, si cat de mult ne iubesti Tu pe noi. Am citit impreuna din cartea Ta si a fost frumos, am ascultat o parte din povestea vietii ei. Esti minunat Domnul meu cum lucrezi Tu, si cum poti misca un graunte si sa-l faci roditor.

In drumul meu spre casa ai lasat grindina si raceala sa ma atinga, dar nu m-am oprit, caci asa cum imi sopteai “Domnul e taria mea” si chiar de tot corpul spunea sa ma adapostesc sufletul meu era protejat de mana Ta.

Tata Te iubesc!

Amen

30.03.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

