Cand se coboara Harul

Tata am alergat azi in drum, caci nu mergeam acasa, ci in casa Ta, pasii erau cu bucurie, caci de cand Te-am cunoscut n-am incetat sa fiu fericita.

Tata Te iubesc, caci pe mine m-ai salvat, cand privesc oglindirea in ape este chipul frumos caci e asemanarea Ta si copii Tai sunt frumosi.

Dezleaga-mi corzile sa Te pot lauda, fa-ma sa aud caci urechile-mi sunt impietrite si sufletul meu plange cand nu Te pot vesti.

Ma plec si-Ti pun la picioare sufletul meu. Tata Te iubesc.

Amen

29.03.2012

Domnul meu am inteles de ce au trebuit zece ani ca sa ne unim in fata Ta, ai dorit sa cunosc casa Ta, ai avut rabdare cu mine si ai dorit sa devin copilul Tau.

M-ai salvat si imi vorbesti, asa totul e mult mai simplu, cand nu exista griji, ci doar partasie cu Tine.

Tata ma supun si ma inchin.

Amen

29.03.2012

Tata ma rog pentru Mircea, pune dragoste in inima lui, fa-i sa-i creasca mila, sa Te cunoasca si sa aiba incredere, sa nu mai puna sub semne ceea ce ar trebui sa stie dinainte. Te rog sa creada si sa Te iubeasca.

Amen

29.03.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

