Slava Tie

Doamne esti minunat cum lucrezi Tu, cum poti sa aranjezi totul sa mearga si sa pot sa Te slavesc. In fiecare zi iti simt prezenta, esti soarele care ma mangaie, esti vantul care ma racoreste, esti melodia care ma face sa tresar, esti vorbele care imi dau lacrimi.

Esti Viu si prezent mai mult decat oricand, Tu ma iubesti neincetat chiar si cand mi-am uitat promisiunile, m-ai iertat cum numai un Tata poate face.

Iti multumesc pentru incercarile si poverile din viata mea, pentru ca in schimb am capatat iertarea si dragostea Ta nemarginita. Orice chin este binecuvantarea Ta, orice lacrima este fericirea promisa, Doamne Tu esti fericirea mea.

Tata ma rog pentru samariteanul care mi l-ai scos in cale, fa-Ti simtita prezenta Ta in viata lui, cerceteaza-l si arata-i calea Ta e singurul drum, stiu ca aceasta minune este vointa Ta, invata-ma cum sa salvez oile Tale ratacite, indreapta-mi pasii spre cararile nestiute.

Tata Te marturisesc si Te iubesc de trei ori.

Amen

16.01.2011

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

