O zi precum inima mea

Tata iti multumesc ca ai facut ca ruga mea sa se implineasca, acum pot sa mentin relatia mai calda decat inainte, caci mi-ai dat intelegere, am primit acel telefon ieri, dar eu m-am bucurat ca are casti, toti s-au jucat cu el, dar bucuria mea a fost ca pot iarasi sa iti ascult cartea si cantecele ce ma indeamna la iubire. Am inteles si de ce se aude mai tare decat de obicei, astfel daca cineva de langa mine cauta alinare, si aude ceea ce ascult va stii ca esti Viu, sau Te va cauta. La inceput m-am gandit oare ce vor zice cand se va auzi, dar Tu mi-ai trimis linistea si Ti-am simtit prezenta.

Ma intrebam care este mesajul pentru mine din Judecatori, si dupa multe ascultari am stiut: povestea lui Samson, Tu iubesti pe toti indiferent de ce greseli au facut, dar odata ce Te-am cunoscut, dragostea Ta devine mai puternica, noi nu avem decat sa ascultam cuvantul Tau, legile, sa facem bine. Dar daca vom uita si ne vom departa si Tu Te vei departa, iar intoarcerea inapoi e mai grea.

Astazi mi-am dorit o zi de luni precum inima mea, si iaca ca n-a functionat programul, chiar de maine voi avea mai mult de lucru, a meritat, am putut sa plec mai devreme, doar pentru compania mea am primit atatea zambete si fericire, am oferit asa putin si am primit atat de mult.

Amen

26.03.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

