Prayer

Doamne Tu ai facut minuni in viata mea, fara sa-ti fi cerut vreo marturie a existentei Tale, caci am crezut dinainte, dar acum de cand m-ai primit in viata Ta si Te-am primit si eu in a mea, stiu si marturisesc ca esti Viu.

Precum ne-ai cerut Tu Doamne, iti cer si eu: Vino Isuse in viata mea, da-mi parte de moartea dintai, sa Te slujesc si sa imparatesc cu Tine.

Doamne trimite-mi incercari sa ma faci oastea Ta, trimite-mi duhul vorbirii sa stiu sa chem pe cei rataciti, arata-mi cum sa Te slujesc si sa folosesc darurile Tale.

Doamne de trei ori te marturisesc si te iubesc!

Amen

03.01.2011

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

