Esti cool si se vede?

As vrea sa inteleg de ce este cool sa iti iei tigari electronice, sa te inseli ca nu mai faci rau, ca fumul tau nu deranjeaza. Toata lumea alearga si se mandreste “auzi m-am lasat de fumat, acum sunt in trend, folosesc doar electronice, si asta nu deranjeaza”.

Mi-as dori sa vad lumea ca se lauda, mi-am descarcat ultima versiune de Biblie, ia uite ce poate face, apas pe un buton si gata mi-e citita, cu o singura cautare si am gasit toate versetele.

De ce lumea L-a uitat pe Domnul? Chiar atat de ratacite sunt oile? Sunt asa de usor de manipulat si se lasa in voia tentatiilor fara a stii ca ceea ce va veni si tot ceea ce au facut sau nu au facut ramane scris.

Nu va lasati inselati, orice timp si bani care ii folosesti pentru propria-ti placere, mai mult decat i-ai dedica Lui, este pacat.

Am fost dependenta de facebook, ma jucam nonstop cat eram acasa sau la parinti sau la rude si exista conexiune la internet, nu vedeam ca ajunsesem sa fiu manipulata cu inca un quest si inca o steluta sau un nivel atins. Acum am alte questuri si alte stelute, care nu se vad si nu se spun, important este sa vad fericirea lor.

Tu care stai comod in fotoliul tau, tu care nu ai scapat telecomanda din mana, tu care ai face orice ca lumea sa te placa, tu care crezi ca prietenii se pot cumpara, fa ceva pentru cel pe care nu il cunosti, nu spune nimanui, lasa pentru o zi propria-ti persoana, si uita cine esti, dedica-te celui care nu cere dar are nevoie de tine, doar 24 de ore sa te intrebi ce doreste si ce il face fericit pe cel de care nici nu stiai ca traieste.

Un zambet primit te va face si pe tine fericit!

21.03.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

