Drumul meu

Tata stiu ca rugaciunea mea era intortocheata, dar Tu ai ales ceea ce era bine pentru mine, mi-ai aratat calea si ceea ce ar trebui sa fac pentru Tine, ma supun voii Tale si am sa incerc sa aduc bucurie in ochii oilor Tale, chiar de una va zambi stiu ca Tu ai facut totul, stiu ca totul este pentru Slava Ta.

Sunt fericita sa stiu ca lucrezi prin mine si ca mi-ai descoperit unde trebuie sa ajung. Voia Ta este si voia mea, si cand Te simt ca ma veghezi toate temerile se risipesc si ceea ce ramane este pacea de a avea pe Tatal alaturi in drumul spre mantuire.

Sunt multi pasi pe care ii caut, dar Tu imi luminezi calea mea, sper ca si eu sa luminez celor care nu Te cunosc.

Tata eu sunt fericita prin fericirea lor, prin mine curge un sange de multumire si de iertare, chiar daca tanjesc sa Te pot canta, stiu ca imi vei da glasul cel de pe urma, cand Te voi vedea chiar de ochii imi vor fi plecati.

Amen

20.03.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

