Ruga pentru mama si tata

Doamne coboara Duhul Sfant sa pot raspunde provocarilor precum voiesti Tu, trimite-mi rabdare si intelepciune, iertare.

Da-mi incercari, caci o faci din dragoste, si orice atentie este primita de mine, ma supun vointei Tale, sa ma faci un copil deplin al Tau.

Ma rog pentru familia mea, coboara mainile peste ei, intoarce-i la Tine, caci am incercat, dar ispititorul a fost mai puternic decat mine si am cazut si eu in pacat, am urlat la parintii mei si i-am judecat, spunandu-le ca pacatuiesc ca sunt pe cai gresite. Ma rog sa-mi trimiti vorbe intelepte, sa trimiti ingerii tai sa le arate calea, sa ma tii tare in credinta mea si dragostea pentru Tine.

Doamne eu Te iubesc si n-am nevoie de minuni sa cred si sa ma supun, stiu ca Tu cunosti dinainte fiecare clipa, ma rog in ceasul cel de pe urma sa se trezeasca si sa fie copii Tai, pentru tatal si mama mea.

 

Amen

27.12.2011

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

