Intalnire cu fericirea

Ieri am avut una dintre cele mai frumoase experiente. La biserica am dat apa cand am auzit predicile, nu stiu exact de ce, dar m-au atins.

Apoi am reusit sa ajung la centrul de plasament, sa cunosc povestile celor mici si ale celor mari, dar mai mult m-au acaparat prichindeii. Vreau sa-mi fac timp pentru ei, caci le lipseste afectiunea, restul au de toate.

Nu am vazut o asemenea bucurie in ochii lor cand li s-a spus “mergem in parc”, alti copii nici nu stiu sa aprecieze ceea ce au.

Seara am ajuns epuizata fizic si psihic, dar cu o bucurie imensa in suflet, este adevarat atunci cand daruiesti primesti un zambet de copil, sau cand el iti spune te iubesc, nu se compara cu nimic din aceasta lume.

19.03.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

