Inchinare

Astazi in drum spre lucru ma gandeam la inchinare si ce semnificatie are pentru mine, in tot acest timp Domnul mi-a vorbit, dar cum treburile veneau repede, n-am apucat sa le astern pe hartie. Seara am avut o noua experienta, am fost intr-o biserica, unde am vazut o altfel de lume. Mi-a placut ca puteam sa ma manifest la cantari si sa aplaud acolo unde mergea, iar in timp ce ascultam predica Duhul m-a indemnat sa iau hartia si sa scriu ce vorbisem astazi.

” Tata m-am intrebat ce este inchinarea si mi-ai zis.

Este dedicarea deplina Tie, este supunearea si ascultarea, comunicarea zilnica, este plecaciunea si marturisirea.

Doamne ma inchin acum si Te primesc.

Tata Te iubesc!”

Amen

13.03.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

