Prezenta Ta

Doamne Te primesc in viata mea, vino sa lucrezi prin mine, Te simt si doresc sa Te simt si in oamenii de langa mine. Fa-ma rodul care sa sature inimile flamande si reci, pe cei care Te-au uitat si nu Te cunosc.

Coboara lumina Ta sa pot sa luminez in intunericul necredintei ce ma inconjoara.

Doamne Te iubesc! Imi deschid inima si sufletul sa Te primesc.

Doamne Ti-am simtit prezenta in cantecul care m-a facut sa plang, caci Te-am recunoscut. Domnul meu este Viu si prezent.

 

Amen

 

27.11.2011

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

