Pofta de Tine

Tata mi-e pofta sa stau in partasie cu Tine si sa vorbim, dimineata am stat si am vorbit, apoi cateva momente de liniste si totusi iti simteam prezenta, iti multumesc pentru aceasta sete, care numai in rugaciune, citire si ascultare, se poate.

Cand eram incapatanata si fara cunoastere, credeam ca supunerea sub barbat este o umilire si ceva de neconceput, dar prin dragostea Ta, mi-ai descoperit acum cand am urechi sa Te aud, ce placut este sa Te ascult, si ca aceasta supunere nu inseamna robie. Tu ne-ai creat pentru un barbat, este o minune cand doua suflete se unesc prin Tine si se completeaza si creaza un singur suflet. Tu ai grija de barbat si prin el ai grija de noi, la fel cum si noi apelam la Fiul Tau Isus, cand avem o rugaciune fierbinte si stim ca El mijloceste pentru noi.

Tata iti multumesc pentru dragostea si rabdarea Ta, fiindca m-ai adus aici unde pot face ceva pentru Tine, ma rog sa rodesc spre Slava Ta.

Amen!

09.03.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

