Domnul este Pastorul meu

Doamne fa-ma oitaTa curata, caci am fost ratacita si Tu m-ai gasit, m-ai purtat pe brate si m-ai adus sa vad ce minunata este dragostea ce ne-o porti.

Acum sunt inconjurata de oite ratacite, ajuta-ma sa le gasesc si sa le arat calea Ta, trimite-i pe cei necajiti sa le spun o vorba buna, pe cei nadajnuiti sa stie ca speranta sta in Domnul Isus, ca fericirea este aici si dincolo, caci dupa ce am gustat din paharul Tau, tot ce vreau este sa te cunosc si sa traiesc prin Tine.

Doamne m-ai chemat si Te-am auzit, fa-ma sa-i aud pe cei ce aunevoie de Tine, ma supun vointei Tale, Domn al meu.

Doamne Te iubesc!

18.11.2011

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

