A minti sau nu

Astazi am trecut printr-o incercare, colega mea mi-a cerut niste snackuri in drum spre lucru, usor de facut. Dar cand eram in magazin m-a sunat ca vrea si tigari. Grea incercare, sa ii procur metode de a pacatui sau sa mint. Am reusit sa o dreg avand in vedere ca sunt destul de scumpe si chiar nu aveam mai multi bani, decat cei pentru snackuri, restul chiar nu-mi apartineau, asa ca nu am mintit-o si nici nu i-am adus ispite ale pacatului. Am simtit in timp ce eram acolo ca sunt incercata si Tatal meu m-a ajutat.

Colegii mei nu inteleg de ce eu spun ca e pacat sa minti, sa fumezi, sa joci la noroc, nu inteleg ca facand acestea faci rau celorlalti, ca ii rapesti din timpul care ar trebui sa-l petrecem cu Domnul nostru, ce sa le mai spun de zeciuiala ca nici pe aceasta nu o pricep. Am incercat sa le explic, dar decat sa-i tulbur am preferat sa ma opresc acolo unde ramasesem.

Intotdeauna am gasit un mijloc prin care sa evit minciuna chiar si atunci cand sunt obligata s-o spun, folosesc alte cuvinte prin care sa spun adevaruri si ei sa inteleaga ce vreau eu.

Deseori suntem incercati si pusi in situatii de a pacatui, in acele momente taria noastra este Domnul, un singur gand, o singura rugaciune si El ne va ajuta.

07.03.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

