Minune

Tata iti multumesc ca ai adus-o pe L. in casa Ta, ieri spunea ca nu poate veni si astazi am avut placerea de a-i arata unde imi petrec eu duminicile seara. A fost spectacol de tineret cu muzica, psalmi, marturii, am simtit in anumite momentele ca vorbele Tale erau in vorbitorul Tau.

Te-am simtit ca mi-ai binecuvantat munca mea, si am reusit sa inteleg ca Tu m-ai ales din vremuri si fiecare pas, cand m-am purtat frumos cu poporul Tau, cand am ajutat fara sa cer ceva, totul a fost in planul Tau ca eu sa fiu partea din oastea Ta.

Ma rog pentru copilul Tau, Sergiu, care acum asteapta mangaierea Ta, lacrimile fratelui sau, mi-au adus si mie altele, iubirea lui, m-a facut sa pun de o parte ce era pentru mine. Te rog Tata, un cuvant de al Tau si se face o minune, o atingere si se scoala cei fara de speranta.

In numele Fiului Tau Isus Te-am rugat, care a murit pentru mine si acum este Viu.

Doamne de trei ori te marturisesc si te iubesc.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

