Lacrimi de fericire

Tata am fost pusa la incercare mi s-a spus ca n-am nevoie sa citesc Biblia toata ziua. Orice om ar trebui cel putin o data in viata s-o faca, iar eu sunt protejata de tentatiile din jur.

Sunt clipele noastre de partasie, cand nu exista celular, injuraturi, muzica nepotrivita, claxoane, sunt momentele cand iti simt atingerea si lacrimi de fericire iti raspund, caci Tu m-ai iertat si spalat.

Doamne fa-ma vasul Tau, trimite Duhul Sfant sa stea in mine, fa ca vorbele ce-mi ies sa fie ale Tale, fa-ma vorbitorul Tau, foloseste-Te de mine sa aduci aproape oastea Ta.

Binecuvanteaza-ma si fa din mine templul Tau, in care sa Te simti bine. Vreau jertfa mea sa ti-o pun la picioare, voia mea sa fie voia Ta.

Tata Te iubesc.

02.03.2012

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

