Marturie

Azi la lucru noua mea colega m-a intrebat ce fac in weekend, si i-am raspuns ca duminica merg la biserica. In fiecare duminica? Am mai lipsit cateva dar incerc sa pastrez legatura mea cu Dumnezeu. Intereant…Si la care biserica mergi? Este una pe la Unirii…La biserica alba?Nu, este pe langa Calea Calarasilor. Ce biserica e acolo? Nu sunt ortodoxa. Dar ce esti? Protestanta. Ce este aia? Suntem crestini care ne-am desprins din catolici la marea schisma, pe vremea indulgentelor, au fost luteranii si calvinistii. Eu sunt calvinista, nu avem icoane, cruce, nu ne facem cruce. Si care este sfantul tau preferat? Nu avem sfinti, noi ii consideram apostoli, credem in Dumnezeu, Isus…Si Maica Domnului? O recunoastem ca mama lui Isus, dar nu ne rugam la ea, noi ne rugam direct la Dumnezeu. Si cand vrei sa te rogi nu iti faci cruce? Nu. Ne plecam capul si conteaza relatia dintre tine si Dumnezeu, poti fi oriunde, important sa ii dedici Lui acel timp, si sa nu apelezi doar cand ceri ceva. Eu una o fac zilnic cand merg la si dinspre lucru. Si recunoasteti Sfanta Treime :)) Da. Iti pun atatea intrebari ca nu am mai intalnit pe cineva care sa nu fie ortodox. Eu am o relatie cu Dumnezeu, eu nu ma rog doar cand sunt in necaz si ii cer ceva, eu comunic cu El, oridecate ori pot, incerc sa o fac zilnic. Pentru mine Dumnezeu este pe primul loc si apoi vine familia, prietenii sau cine o mai fi. Inseamna ca te-a incercat rau de zici asta. Da, dar sunt fericita, ca altfel n-as fi fost salvata. Uite tu ma vezi mereu cu mp3-ul, eu ascult Biblia acolo, nu am reusit sa o citesc pe toata, dar nu mai am nici o scuza, scrisul e prea mic, sunt obosita, caci ea imi este citita, si ascult de atatea ori pana inteleg, si cand am intrebari mi le notez si merg la pastor si il intreb duminica ce vrea sa insemne. Si cum arata inauntru ca la catolici? Nu, noi nu avem vitralii, icoane, avem banci, pastor/preot care predica, cantam. Ahh eu credeam ca asculti muzica pe mp3. Nu, am si muzica, dar muzica o ascult dupa ce am „citit” Biblia. Asa imi pastrez relatia mea cu Domnul si ma feresc de ceea ce e rau in exterior (imi protejez urechile). Eu comunic cu Domnul meu, cateodata si in vise.

„Tata azi Ti-am simtit incercarea Ta, Te-am marturisit de atatea ori si a fost usor, caci erau straini pe care nu-i mai vedeam si am stiut ca esti aici langa mine.

Incet-incet vorbele imi ieseau la inceput cu teama un pic, apoi cand am spus ca pentru mine Domnul meu este pe primul loc si apoi restul, am zambit si m-am deschis. Ce frumos este sa Te marturisesc, nu ma mai tem de nimic, caci Tu esti primul in viata mea, inceputul si sfarsitul si viata vesnica.

Semnul dragostei Tale arde in inima mea si nu ma lasa sa ma indepartez.

Tata te iubesc.”

Amen

29.02.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

