Iertare

Ai simtit vreodata un nod in stomac? O durere absurda care te mananca pe dinauntru si nu stiai de ce ti se intampla, de ce tocmai tie? Ce oare sa se fi intamplat? N-am mancat nimic aiurea si totusi aveam dureri ca atunci cand aveam emotii inainte de un eveniment important, si totusi ma simteam vinovata. Cand inauntrul meu am vorbit cu Domnul meu si mi-am dat seama care fusese greseala mea, EL m-a iertat si mi-a luat intr-o clipa tot ce nu trebuia sa-mi apartina si tot ce ma tulbura. Domnul meu continua sa faca minuni, sa fie Viu in viata mea, primeste-L astazi si vei fi fericit. Tata eu vreau sa traiesc pentru Tine si sa mor tot pentru Tine. Ada mai aproape ziua cand te vom cunoaste.

Tata simt o apasare a pacatului si am nevoie de imbratisarea Ta, stau si cuget ce anume am gresit si de ce ma simt vinovata.

Iert si-mi cer iertare pentru greselile mele, stiu ca ale Tale maini ma primesc si imi vei da linistea pe care o caut.

Doamne ma plec si-Ti dau durerea pacatului.

Ce fericire si liniste este alaturi de Lordul meu, El m-a iertat si o simt. Acum e aici si simt jertfa Sa, m-a spalat.

Tata te iubesc!

Amen

28.02.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

