Dialog duminica

A fost o zi minunata in drum spre lucru, in timp ce ascultam versetele si anumite melodii favorite, am simtit nevoia sa astern pe hartie gandurile mele cu Lordul meu. Stiu ca cel ce ispiteste ma incearca, si el vrea sa ma tulbure, dar atata timp cat jerfa Domnului este in inima mea, si sunt spalata prin sangele Sau, El este alaturi de mine. Poate fi si alaturi de tine, cheama-L:

Tata iti multumesc pentru incercarile pe care m-ai lasat sa le trec, ieri ti-am simtit prezenta Ta. Am stiut ca nu trebuie sa-ti cer ajutorul atunci cand sunt in greutati, caci Tu esti stanca mea si eu iubesc ceea ce primesc.

Ma plec Doamne si-mi pun greutatile la picioarele Tale, caci doar o atingere si Tu vindeci tot si toate, doar un cuvant al Tau si se misca natiunile.

Tu-mi trimiti intrebari si Tu-mi raspunzi.

Vreau sa pot aduce si eu lacrimi de fericire cum imi aduce muzica Ta, vreau Duhul Sfant sa ma atinga, sa pot misca inimile impietrite, vreau jertfa mea s-o pun in mainile Tale.

Tata te iubesc!

 

Amen

26.02.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

