Prezenta Ta

• Luca 18:17 Adevărat vă spun că oricine nu va primi Împărăţia lui Dumnezeu ca un copilaş, cu niciun chip nu va intra în ea.”
• Luca 19:10 Pentru că Fiul omului a venit să caute şi să mântuiască ce era pierdut.”
• Luca 20:17 Dar Isus i-a privit drept în faţă şi a zis: „Ce înseamnă cuvintele acestea care au fost scrise: „Piatra pe care au lepădat-o zidarii a ajuns să fie pusă în capul unghiului”?
• Luca 20:38 Dar Dumnezeu nu este un Dumnezeu al celor morţi, ci al celor vii, căci pentru El toţi sunt vii.”
• Luca 15:10 Cine este credincios în cele mai mici lucruri este credincios şi în cel mari; şi cine este nedrept în cele mai mici lucruri este nedrept şi în cele mari.

Doamne mi-a revenit setea de a Te cunoaste si mai bine, dimineata eram descumpanita si nu stiam ce drum sa apuc ce ar mai trebui sa fac, ma simteam ba goala, ba plina, as fi vrut sa fac atatea si totusi ma gandeam ce anume?

Si Tu le faci pe toate in asa fel incat sa ne fie noua mai usor, nici nu a trebuit sa iti mai cer ca mi-ai trimis linistea de care aveam nevoie, acum ma las condusa de Tine, si am rabdare sa vad incotro vor apuca pasii mei.

Credeam ca nu mai am nimic de comunicat ca as fi spus totul, dar m-ai ascultat si mi-ai trimis Duhul Sfant cum Te-am rugat si uite ca esti din nou prezent si Te simt.

Ce frumos lucrezi Tu Doamne si cat de nestiutori suntem noi cand nu observam ca Tu esti mereu langa noi si nu ne uiti.

Doamne te iubesc!

Amen

31.10.2011

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

