Un alt om

Tata ma simt bine, nu stiu cum a fost cand am fost botezata cu apa, a fost de mult si confirmarea, stiu ca a fost emotionant, dar ma simt alt om acum, ma simt mai fericita si imi dau seama cand gresesc, si incerc sa iert din toata inima pe ceilalti. Iti multumesc ca m-ai schimbat.

Lumea e mai frumoasa de cand am descoperit ce mare e dragostea pe care mi-o porti, realizez cand ma tragi de maneca, cand ma pui la incercari si imi place ca esti atent cu mine si ma veghezi.

Astazi am realizat ca nu mai sunt cea care eram, am inima plina de caldura si vreau sa impartasesc dragostea Ta, Doamne fa-ma pe placul tau, si ghideaza-ma acolo unde vrei sa ajung.

Doamne te iubesc.

 

Amen

28.10.2011

 

  • Luca 7:47 De aceea îţi spun: păcatele ei, care sunt multe, sunt iertate; căci a iubit mult. Dar cui i se iartă puţin iubeşte puţin.”
  • Luca 7:50 Dar Isus a zis femeii: „Credinţa ta te-a mântuit; du-te în pace.”
  • Luca 8:18 Luaţi seama, dar, la felul cum ascultaţi; căci celui ce are, i se va da; dar celui ce n-are, i se va lua şi ce i se pare că are.”
  • Luca 9:56 Căci Fiul omului a venit nu ca să piardă sufletele oamenilor, ci să le mântuiască.” Şi au plecat în alt sat.
  • Luca 9:62 Isus i-a răspuns: „Oricine pune mâna pe plug, şi se uită înapoi nu este destoinic pentru Împărăţia lui Dumnezeu.”
Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

