Ritualuri

Doamne am dat peste oameni care se lauda ca merg la biserica, exact cum eram si eu cand traiam in intuneric, eu o spun ca sa Te laud pe Tine.
De ce n-ar fi de ajuns sa credem inTine si ca Isus a murit pentru mine si ca a inviat, ce nevoie exista de toate aceste ritualuri cu pupaturi de oseminte si imagini?
Vreau sa ma mantuiesti si sa-mi ierti pacatele, sa ma faci mai buna, astfel incat sa pot spune nu tentatiilor,  fereste-ma de ele, vreau sa fiu copilul Tau.
Doamne ma rog pentru familia mea, fa-i sa Te vada si sa Te recunoasca, arata-le calea Ta e singura, vreau sa-i salvezi.
Doamne vorbeste-mi si indruma-ma acolo unde ai nevoie de mine si prilejuieste.
Doamne Te iubesc.
Amen
27.10.2011

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

