Ferice de cel ce crede

  • Luca 1:45 Ferice de aceea care a crezut; pentru că lucrurile care i-au fost spuse din partea Domnului se vor împlini.”

Doamne ce minunat esti ce minuni ai prilejuit in trecut cat si in viata mea, este o linistire sa Te stiu ca veghezi asupra mea si ca m-ai iertat. E o fericire in sufletul meu de lacrimi de fericire si imi doresc sa iti aud voia.

Mi-ai dat versetul care m-a linistit si stiu ca mi-ai trimis mesaje si am sa am rabdare, Doamne cum le faci Tu pe toate sa se potriveasca.

Acum ca sunt destul de matura sa Te inteleg Te-ai intors catre mine, mai devreme poate te-as fi inteles gresit, iti multumesc pentru acest dar.

Stiu ca mi-ai harazit un drum asemenea de cand eram in pantece, stiu ca doar acum Te aud si Te simt, si ma supun Tie.

Vreau sa fii cu mine pana cand ne vom reintalni, sa ma faci demna de a putea intra in imparatia Ta, sa ma faci mai buna si sa ma mustri daca o apuc pe cai gresite.

Am sa accept cu bucurie tot ce primesc de la tine, fiindca stiu ca totul faci ca Tu ma iubesti.

Doamne Te iubesc.

Amen

26.10.2011

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

