Ce simplu e

Doamne iti multumesc pentru linistea pe care mi-ai dat-o, am inceput sa privesc lumea zambind, chiar daca sunt inconjurata de fete incruntate si ochi tristi, stiu ca se intampla fiindca ei nu Te cunosc. Mi-as dori sa pot aduce un zambet zilnic unui necunoscut, de asta Te rog sa lucrezi prin mine si sa ma conduci acolo unde ai nevoie de mine.

Nu mai am nevoie de motive de rugaciune, a devenit ca si respiratia, mi-e atat de simplu sa incep o convorbire si sa stiu ca Tu chiar ma auzi, mi-e asa de simplu sa zambesc doar cand ma gandesc cat de mult Tu ma iubesti.

Acum cand fac un bine doar zambesc si nici nu astept multumesc si nu mai pomenesc de faptele mele ca sa le stii doar Tu.

Ce minunat este cum ma incalzesti cu ale tale raze, simt ca imi raspunzi.

 

Amen

25.10.2011

 

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

